Saturday, December 31, 2011

aZam 2012

2011 bakal melabuhkan tirainya. macam-macam perkara yang dah berlaku. sama yang dirancang mahupun tidak. azam 2011? entahlah. ada yang tercapai ada yang terkapai-kapai.... sedihnya......




 2012? InsyaAllah akn membuka lembaran baru buat aku. apa azamku?

of course nak jd hamba yg taat
anak yg patuh
kakak yg baek
nak dapatkn IPT yang terbaek!!!
n many more

tulah manusia kan? semuanya nak. kalau nak list rasanya macam tak cukup page ja. walau apapun, aku harap aku tak tersampuk dek kemajuan dunia. macam mana tu? iyalah,kalau dok online 24 jam tanpa buat sesuatu yang bermanfaat, rasanya macam dah jadi penyakit. harap-harap aku tak jadi macam tu. amiin. maaflah kalau ada yang terasa sebab benda ni lazim berlaku. bukan hendak memerli, tapi inilah yang aku ingin elakkan.

No comments:

Post a Comment