Wednesday, February 29, 2012

Program Waktu Cuti?

السلام عليكم

Semalam ayah pulang dari Mesyuarat PIBG sekolah dengan membawa sebuah berita yang aku sendiri tidak pasti akannya. Amanah yang ayah galaskan ke atas aku dan kawan-kawan aku rasakan seperti berat untuk dipikul.

Cuti sekolah Mac ini. Aku dan rakan-rakan diberi amanah untuk mengadakan sebuah program kepada adik-adik sekolah rendah kami dahulu. SK Felda Batu 8. Memandangkan aku dan rakan-rakan masih belum memasuki mana-mana institusi pengajian tinggi dan masih menunggu keputusan SPM. Walaupun begitu, kami sendiri belum pasti aktiviti bagaimanakah yang bakal diadakan.Aku cuma berharap agar ramai rakan-rakan yang mahu melibatkan diri secara sukarela. Masing-masing ada yang bekerja sambilan, ada yang sudah melanjutkan pelajaran, ada juga yang kelapangan.

Kami bukanlah mahir apatah lagi profesional dalam hal-hal sedemikian. Namun, InsyaALLAH aku dan rakan-rakan bakal melakukan yang terbaik demi membantu adik-adik. Moga-moga niat kami ini mendapat izin-Nya dan dipermudahkan segala urusan. Amin.

memberi walaupun tidak seberapa


p/s; moga-moga program tersebut berjalan lancar. amin

kita merancang, ALLAH jua yang menentukan

No comments:

Post a Comment