Sunday, January 8, 2012

30 minit bersama Ustaz Don

 saksikan di tv AlHijrah;10.00 malam
ada suatu rancangan di kaca tv yang telah menggamit minat aku untuk berusaha menjadi penonton setia. (harap-harap macam tu lah) .


Cara ustaz ni mengajar membuatkan aku teringat akan seorang rakan sekolah lamaku di SAINA. Mungkin ada yang kenal. Sapa kenal angkat tangan!!! Rupanya ramai yang kenal. Kawan lama aku tu selalu mengadakan kuliah di surau tatkala ada masa lapang... Lawak santainya lebih kurang macam Ustaz Don ni lah jugak...(sapa yg rasa tak sama tu, buat-buat macam sama sudahla)
Ustaz Don Daniyal Bin Don Biyajid


sebenarnya cuma nak bagi tau yang rancangan ni sangat menarik. Cara penyampaiannya santai, dan kelakar. Jom!! Pakat-pakat tengok......

No comments: